Alışveriş - 28 (Gratis, Yankee Candle, Kiko, D&R vs.)

   Merhaba, finallerin de bitmesiyle nihayet Nisan ayında yaptığım az ama öz alışverişlerden bahsedebilirim. Kozmetikte az ancak takıda biraz kendimi tutamadığım Nisan ayında gelin hep birlikte neler aldığıma bakalım;


Göstermek istediğim ilk alışveriş peeling almak için uğradığım Rosense sitesinden. Alışverişimin detaylarını buradan okuyabilirsiniz.




GRATİS

Pantene Keratin Özlü Serum: Kullandığım saç serumu bitmek üzereyken uzun zamandır merak ettiğim bu ürüne bir şans vermek istedim. Fiyatı: 9,75 TL

Maybelline The Falsies Push Up Angel Very Black Maskara: Too Faced Better than Sex maskaramın üç aylık kullanım süresi bittiği için çok övülen bu maskarayı aldım. Ancak pek beğenmediğimi ve elden çıkardığımı son bitenler yazımda belirttim. Fiyatı: 20,25 TL

Maybelline Brow Precise Fiber Filler Brow Maskara Deep Brown: Kullandığım Benefit Gimme Brow 'ı bitirmişken yerine bu ürünü aldım. Fiyatı: 17,90 TL

Benri Islak Cep Mendili: Her zaman çantamda bulundurduğum ıslak mendillerin adet fiyatı 1 TL


TAKILAR

Son zamanlarda ince rose gold kolyelere takıldım ve çok zarif olduklarını düşündüğüm için bir kaç tane kaliteli takı aldım.


Sırasıyla; 
soldaki Miss Happiness 75 TL,
ortadaki Ametist marka 125 TL ve
sağdaki ise yerel gümüşçüden, ince zincir 25 TL



Bu fotoğraftaki takılar ise QUQLA isimli bir mağazadan aldığım, fiyatları 29 TL ile 54 TL arasında değişen rose gold ürünlerden.



YANKEE CANDLE & KIKO

Eskiden Tepe Home mağazalarının ülkemize getirdiği Yankee Candle markalı mumları yaklaşık bir senedir bulmak pek mümkün değildi. Geçtiğimiz günlerde nihayet bir mağazada denk gelince iki küçük boy mum almadan duramadım. Tanesi 8,9 TL

Devasa bir far koleksiyonuna sahip olduğum için aylardır far almaktan kaçınsam da Kiko Less is Better Long Lasting Stick Eyeshadow 03 'e karşı koyamadım. Fiyatı: 29,95 TL



D&R ve STARBUCKS

Stephen King - Yaratık : En sevdiğim yazar olan Stephen King 'in tüm kitaplarını toplayarak bir kitaplık oluşturma hedefi koydum, bu uğurda yolum kitap mağazalarına düştükçe elimde olmayan kitapları toparlıyorum. Fiyatı: 30 TL

Starbucks Reserve Ehtiopia: Starbucks 'ın özel kahve çeşitlerinden Reserve, Ethiopia çekirdeği ile birleşince aşk gibi bir şey ortaya çıkıyor. Öyle ki sanayi tipi Reserve makinelerini satıyor olsalar, alıp mutfağın ortasına koyma deliliğini bile gösterebilirdim. Birebir aynı tad olmasa da evde french pressle yapmak için aynı kahveyi çektirdim. Fiyatı normal paket kahvelerden biraz yüksek olsa da kesinlikle o zengin aromaya değer.

   Benim Nisan ayı alışverişlerim bu şekildeydi, bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

6 yorum:

  1. Takilar cok guzel! Gule gule kullan tum aldiklarini :)

    YanıtlaSil
  2. Quqla'nın takılarına bayılıyorum!!! Aldıkların da harika! Miss Happiness'ı da kuzenim sayesinde keşfettim, zor duruyorum bir şey almamak için! Kiko far çok güzel ama, iyi ki bulup almışsın ^_^ güle güle kullan hepsini!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Quqla markasını yeni keşfettim ama gerçekten güzel ürünleri varmış. Miss Happiness 'ın Nişantaşı 'ndaki dükkanlarına gittiğimde aklımı kaybediyordum, küçücük bir mağaza ancak her şeyi almak istiyor insan. Teşekkürler, ne zaman Kiko farı sürsem arkadaşlarımın iltifatlarını alıyorum :)

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsinii^^
    Maybelline kaş rimelini merak ediyorum ucu bana çok ilginç geliyo sanki beceremem gibi:D
    Ayy çok güzel takı markaları öğrendim hemen bakınayım sitelerine:-*
    Yankee Candle hastasıyım bende ama Tepe Homelarda hiç yok artık cidden iyi bulmuşsun^^ Gerçi İstanbul'da bi avmye mağazası açılmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :*
      Maybelline 'in kaş maskarası kaş çizmek için değil de doldurmak için kuzum, eğer o amaçla bir ürün arıyorsan kesinlikle öneririm.
      Beğendiğin bir şey olursa takılardan benimle de paylaş ama, yeni şeyler alasım var :)
      Akasya AVM içerisine küçük bir mağaza açmışlar hatta sadece Yankee Candle ürünleri farklı bir markaya ait üst sınıf ürünler de satılıyor orada. Bir de Mecidiyeköy 'de bir yerde satılıyormuş ama orayı bilmiyorum.

      Sil