Alışveriş - 41 (Sephora, Bobbi Brown ve Yuka Studio)

 Merhaba!

Ocak ayında küçük ama güzel alışverişler yaptım ve ay biterken bunları blogumda paylaşmak istedim.


Sephora 



Sephora The Rose Gold Mask ve Sephora The Golden Mask: Instagrama uygun görünüşlerine aldanıp aldım. Henüz denemedim. Adeti 15 TL


Sephora Rose Quartz Gua Sha: Uzun süre bu tarz ürünlere mesafeli kalsam da nihayetinde denemek istedim. Bakalım düzenli kullanabilecek miyim? 60 TL


Invisibobble Happy Hour Duo Hair Ties Smooth Melons: Bu tokalara yüksek meblağlarda ödeme yapmanın saçma olduğunu düşünebilirsiniz. Ancak kesinlikle hak ediyorlar! Kopmuyorlar ve eski formlarına anında geri dönüyorlar. Yıllar içinde kayboldukları için yeniden alma gereksinimi duydum. Bu set 3 crystal clear (şeffaf), 3 mercan rengi lastik kablo tokadan oluşuyor. 54,50 TL




Bobbi Brown




The Getaway Skincare Set: Gündüz göz kremim bitince daha önce kullanıp çok memnun kaldığım Hydrating Eye Cream 'e dönmeyi düşünüyordum. Ne zamandır merak ettiğim Vitamin Enriched Face Base ve Soothing Cleansing Oil ile birlikte göz kremini bir set içerisinde gördüğümde kaçırmadım! 275 TL


Long-Wear Cream Shadow Stick Duo Truffle/Bronze: Krem göz farları, makyaj yapılmadan aceleyle evden çıkılan sabahları kurtarıcısı. Ayna karşısında saniyeler içerisinde uğraşılmış makyaj görüntüsü için makyaj çantamda her zaman bir tane bulunduruyorum. Fiyatı bu kadar uygun olunca sepete ekleyiverdim. 37 TL


Coffret Beach Collection: 3 ürün alımında sepette %25 indirimi görünce aslında hiç de aklımda olmayan ama dolu dolu bir set görünce gözlerimden kalpler çıktı. Her biri 50 mL olmak üzere Body Scrub, Hand & Body Lotion, Eau de Parfum ve bez çanta içeren bu set ve inanılmaz fiyatı ile almasam olmazdı. (:  75 TL

%25 indirimden sonra toplam tutar: 299,50 TL

Testerlar: Vitamin Enriched Face Base, Eye Repair Cream, Soothing Cleansing Oil, Repair Moisture Cream




Yuka Studio


Devetabanı halka küpe: Altın rengini kendi tenime yakıştıramasam da bu küpede 3 yazdır gözüm vardı. Nihayet daha fazla dayanamayıp aldım. Maskelerden kurtulup sıcak yaz aylarında kullanmayı iple çekiyorum. 240 TL


   Ocak ayı alışverişlerim bu şekildeydi. Sizler bu ayı nasıl geçirdiniz?


   Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum: