Makyaj Menüsü - Ocak

 Ağustos ayında başladığım Makyaj Menüsü yazı dizisinin altıncı paylaşımı yılın ilk ayı Ocak sizlerle!


Gerek sabah uyanınca yaşanan ürün seçme zorluğu, gerekse yeni ürünler alınca eskileri bir kenarda unutmanın verdiği mutsuzlukla birkaç senedir her ay kullanacağım makyaj malzemelerini seçiyorum. Seçtiklerimi yani makyaj menümü blogumda paylaşmak ise benim için çok eğlenceli oldu!  


Elbette yazıdaki tüm ürünleri her gün kullanmıyorum; bazen sadece bir göz makyajı, bazense tam teşekküllü bir performans olsa da Ocak ayı için seçtiğim kozmetik ürünleri ve olmazsa olmazlarımı (☆) bu yazıda bulabilirsiniz.


Ve daha önce inceleyip blogda yazılarını paylaştığım ürünler hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adlarına tıklamayı unutmayın.


Gelelim bu ay kullandığım ve aşağıda uygulama sırasıyla yazdığım kozmetik ürünlere 





- Benefit Girl Meets Pearl Luminizer: Benzersiz rengi ile tarif edilmeyi zorlaştırsa da; pembe ışıltılar içeren sarımsı şampanya renginde ve ışığı güzel yansıtan bir aydınlatıcı. Ben renkli ten ürünü ile karıştırarak uygulamayı tercih ediyorum.


NYX Bare with Me Tinted Skin Veil Vanilla Nude


Pastel ProFashion Liquid Concealer 101 Porcelain


Rival de Loop Young Chocolate Lovers Chocolate Bronzer ☆: Yüzü boyutlandırmak için severek kullandığım bir kontür ürünü oldu. Mis gibi çikolata kokusu da artısı!


- Pastel Show Your Joy Liquid Allık 53: Çok hoş bir şeftali rengi. Ürünü elimin üzerine sürdükten sonra stippling fırça ile yanaklarıma uyguluyorum. Çok doğal ve canlı bir görünümü oluyor. Likit ürünlerin çoğunda olduğu gibi kalıcılığı yüksek değil. Şerit gibi duran allık görüntüsünden hoşlanmadığım için beklentimi karşılıyor.


Yves Saint Laurent Souffle D'éclat Toz Pudra ☆



MAC Prep + Prime Fix+


- The Balm Balm Jovi Rockstar Palet


- Wet n Wild Color Icon Eyeshadow Single Brulee: Üstteki far paletindeki ten rengi bitmek üzere olduğu için bu ürünü de makyaj ürünlerim içerisine ekledim. Göz kapağını nötrlemede çok başarılı, gayet opak ve mat. Tırnak düşmanı ambalajı ve biraz tozutması ise ürünün eksilerinden. 


- Avon Glimmerstick Diamonds Eyeliner Sugar Plum : Network marketing markalarının ürünlerini genelde vasat buluyor olsam da ve pazarlama stratejilerinden dolayı kullanmaktan kaçınıyor olsam da arada beni şaşırtan ürünler çıkmıyor da değil. Bu göz kalemi, gerek yapısı, gerek ambalajı, gerekse rengi ile en sevdiğim göz kalemlerinden biri. Kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum. Kesinlikle çok başarılı! 


Sephora Retractable Brow Pencil - 06 Soft Charcoal


- Benefit Browvo! Conditioning Eyebrow Primer: İddia edilen kaş çıkarma etkisinden dolayı ne zamandır denemek istiyordum ama Benefit 'in fiyat politikasını doğru bulmadığım için bu isteğimi bastırıyordum. Taa ki güzel bir indirimle 1/3 fiyatına yakalayınca daha fazla dayanamadım. Birkaç günde etkisini görmek mümkün olmasa da, kaşları hafif tutuşunu beğendim.


- Estee Lauder Pure Color Envy Sculpture Lipstick Knockout Nude: Sıcak alt tonlu, bej - gül kurusu, yumuşacık ve sürümü kolay kremsi bir ruj. Yılbaşı hediyelerimden biri olan bu ürünü koyu göz makyajlarına çok yakıştırdım. Altın rengi ambalajı üzerinde küçük bir ayna bulunması ile hem lüks, hem de pratik. Favori olmaya aday!


- Sephora Contour & Color Liner and Lipstick Duo 08 Rosewood: Bir tarafı dudak kalemi, bir tarafı ruj! Ruja uygun renkte dudak kalemi bulmak zor olduğu için güzel bir fikir. Tam bir Pantone Rosewood rengi, bolca pembelik içeriyor.






Essence Effect Holo Shimmer 01 Pixie Dust: Şişede adına uygun peri tozu gibi görünen ama tırnakta 4 katta görünür olan bir ürün. Ve yine de opak değil! Bir top coat olarak kullanıma uygun.

OPI Infinite Shine 2 You're Blushing Again: Rengi nude - toz pembe karışımı, kalıcılığı efsane ve yapısı harika. OPI, sahip olduğum en iyi ojelerin markası! Ve dev hacmi ile evladiyelik. Koleksiyonum küçüldükçe değerini daha iyi anlıyorum.

H&M Khaki Fever: Tam bir çamur yeşili. Haki parkayla uyumlu bir oje mi, tabi ki H&M 'de bulunur. H&M pek çok pahalı markada bile bulunmayan eşsiz tonları güzel yakalıyor. 




   Ayrıca baz olarak Beaulis Resist It, üst cila olarak Kalyon Oje Koruyucu Renk Canlandırıcı ve son zamanlarda sık sık kırılan tırnaklarıma yardım eder umuduyla  Kalyon Nail Protective Hardener da kullandığım yardımcı tırnak ürünlerinden.



   İçlerinden sizlerin de kullandığı ürünler var mı? Varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

2 yorum:

  1. The balm paleti bir süredir kullanıyordum kullanmaya başlayayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullanmayı unutmuştum bir süredir, ancak gerçekten başarılı bir palet.

      Sil