Bitenler ve Çöpe Gidenler - 102

   Merhaba, baharın ilk ayını geride bıraktık. Nisan ayının güzelliklerini yaşamaya başlamadan önce, baharın hafifliğine uygun, az ve öz ürün içeren kısa yazımı sizlerin okumasına sunuyorum.



Fresh Lotus Youth Preserve Dream Face Cream: Cildimle en iyi anlaşan kremler silikon türevlerini içermeyenler oluyor. Bu ürün de gece bakımında cildimin ihtiyacı olan nemi, silikon türevlerinin yıpratıcı etkilerinden uzak bir şekilde veriyordu. Ancak 50 mL boyu güncel 1109 TL, bu nedenle yeniden alamayacağım. Alternatif ürün arayışına devam.

Diadermine Lift+ Serum Vitamin C Booster: Hyaluronik asitle dönüşümlü kullanmak için aldığım ve ilk kullanımlarda memnun kaldığım bir serum oldu. Nemlendirici ile karıştırarak uygulanması, çabuk emilmesi, cildimde tahrişe neden olmamasını sevdim. C vitamini yüzdesinin belli olmaması, ışık geçirmeyen amber şişede satılmaması ve etkisinin gün geçtikçe azalması (yarısından sonra etkimemesi) ise eksi özelliklerinden. Yeniden almam.

Bobbi Brown Vitamin Enriched Face Base: Renkli ten makyajında en hafif ürünleri tercih ediyorum ve makyajdan önce her zaman cildimi nemlendiriyorum; bunlara rağmen cildim kuru olduğu için makyaj cildimle bütünleşmiyor, kuru bölgelerde parçalı bir görüntü oluyor-du. Bu baz, nemlendirici ve renkli ten ürünü arasına uygulandığında pürüzsüz ve eşit bir cilt sunuyor. Yedeği var.



CeraVe Moisturizing Cream: Parfüm içermeyen ve kuru - çok kuru ciltler için üretilmiş bu kremden pek umutluydum çünkü cildim kış gecelerinde epey kurumuştu. İçerdiği gliserin ve dimetikon ile cildimde sevemediğim bir his, adeta parafinimsi bir tabaka oluşturdu. Uyumadan bir saat önce bile sürsem yastıkta yapışma yaptı. Tam boyunu almam.

La Roche Posay Toleriane Ultra Creme x2: Cildimde hassasiyet yaratmayan ancak olan hassasiyeti gidermek konusunda da başarı göstermeyen nemlendirici. Önceden gece kullanımda nemlendirmesi yeterli gelirdi, artık olsa olsa gündüz kremi olur bana.



Superdrug Lusty Body Spray: Temiz ve lüks kokusu sebebiyle parfüm olarak kıyafetlerimin üzerinde kullanıyordum. Artık satılmadığı için elimdekini 5 yıl gibi bir sürede mikrogram ayarında kullandım ve ne yazık ki bitti.

H&M Nail Polish Lux Teal: Hakkındaki düşüncelerime ve swatchına ürün adına tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Absolution La Solution + Eclat: İçeriği bir hayli garip ürün. Su bazlı olsa da zeytinyağı, ayçiçek, ahududu çekirdeği, bergamot, lavanta gibi pek çok bitkinin yağı içeriyor. Simli bir yapısı olduğunu düşünmüştüm "radiant booster" tabirine dayanarak ancak erimiş balmumu gibi bir yapısı var. İki kullanımda da içeriği nedeniyle ağrılı şişkin sivilcelere neden oldu.



Marc Anthony Strictly Curls 3x Moisture Triple Blend Conditioner: Kafasına göre dalgalı olan saçlarımda dalgaların düzenli görünmesi hususunda bir katkısı olmadı. Yoğun yeşil elma kokusunu da sevemedim. Yeniden almam.

La Petit Marseiliais Banyo ve Duş Jeli Mineraller ve Sedir Ağacı for Men: Erkekler için olan bu duş jelinin kokusuna bayılıyorum! Erkek kardeşim her ne kadar aynı markanın şeftali kokulu olan duş jelini sevse de, ben arada bu çeşidini de ona alıyorum. Kendim kullanmasam da kapağını açıp koklamak keyif veriyor.

Altapharma Papatya Konsantresi: Ağız bakımı için su ile seyreltilip gargara olarak kullanılması önerilen bu üründen istediğim randımanı alamadım. Yoğun alkol içeriği, koyu rengi ve acı tadı ile elim pek gitmedi. Büyük ihtimalle son kullanma tarihi geçmiştir, bu nedenle çöpe gidiyor. Çok bereketli bir ürün olduğunu söylemem gerekir.



Maylo Puf Mendil ise geçtiğimiz ay bitirdiğim tek yardımcı üründü.



   Benim Mart ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder