Alışveriş - 4

   Merhaba, tatilde olmanın verdiği rahatlıkla zamanımı bol bol müzik dinleyip blog okumakla ve dizi izlemekle geçiriyorum. Alışveriş yazısı yazmayalı uzuun zaman geçmiş! O yüzden son günlerde yaptığım küçük(!) alışverişlerden bahsedeceğim.
 Sephora;
                                                            Önce poşetin içine bakalım;

(Ürünlerin bir kısmını Black Kart sahiplerinin her dördüncü alışverişinde verilen %10 indirimle, bir kısmını da normal fiyatlarıyla aldım.)
Sephora Gözenek Temizleyici Maske x2: Daha önceki bitenler ve çöpe gidenler yazılarımda da gördüğünüz severek kullandığım maske. Adet fiyatı: %10 indirimle tanesi 6,21 TL
Sephora Losyon Tonik: Bir türlü cildime uygun toniği bulamadığımdan, denemek için aldım. Fiyatı: %10 indirimle 17,91 TL
Sephora Tekli Far Universal Beige No.08: Hatırlarsanız 2014 istek listemde ten rengi far vardı. Bu farı aldığımdan beri Balm Jovi paletimdeki dibini gördüğüm Adagio rengini rahat bıraktım. Fiyatını hatırlamıyorum.
Sephora Ruj Fırçası: Kırmızı rujlarımı uygulamak için yanımda taşıyabileceğim bir ruj fırçasına elbette ihtiyacım vardı. Hem de kapağı  kaybolma derdi olmadan! Fiyatı: %10 indirimle 24,21 TL
Sephora Tek Kullanımlık Duş Jeli Cotton Flower x3: Neredeyse her Sephora alışverişimde sepete eklediğim ürün olur kendisi. Evde litrelerce duş jeli olduğundan dolayı büyük boyunu almıyorum ama başka bir yerde kalmam gerektiği zaman ya da kullandığım duş jelinden sıkılınca elimin gittiği duş jeli oluyor. Adet Fiyatı: %10 indirimle 1,71 TL
Sephora Express Temizleme Mendili: Sephora 'da harcanan renkli saatler ve yanımda ıslak mendil olmaması sebebiyle aldım. Fiyatı: %10 indirimle 17,91 TL
Batiste Orijinal Kuru Şampuan: Batiste 'in kuru şampuanlarının methini yabancı bloggerlardan duymuştum ve Sephora 'ya geldiğini duyunca denemek istedim.Fiyatı: 24 TL
Bumble and Bumble Surf Sprey: Kafasına göre dalgalı saçlarımı belki daha düzenli gösterir umuduyla aldım. Fiyatını hatırlamıyorum.
Benefit Bad Gal Plum Maskara: İlk Benefit ürünüme merhaba deyin! Göz makyajında mürdüm renge bayılan biri olarak bu maskara uzun zamandır aklımdaydı. Şimdi aldığıma bakmayın, kışa kadar kullanılmayacak kendisi! Fiyatı: 34 TL
Yes to Cucumbers Mükemmel Yatıştırıcı Yüz Seti: Sadece Yes to Cucumber 'ın yüz temizleme mendili için aldığım bir setti. Yüz kremini anneme verdim, göz kremi ise kullanılmayı bekliyor diğer göz kremlerinden sıra gelirse. Fiyatı: 25-30 TL

Evet, Sephora 'dan aldıklarım (nihayet) bu kadardı.

 Accesorize;
Accesorize 'ın ürünlerini çok beğeniyorum ama indirimsiz fiyatları biraz yüksek geliyor. %50 indirimi görünce bir kaç şey aldım.

Pembe Cupcake Kulaklık: Yine 2014 istek listemde bulunan bir ürün, bu sefer kulaklık. Ne dersiniz uzun soluklu ilişki yaşayabileceğim bir kulaklık bulmuş olabilir miyim? Fiyatı: 19,75 TL
Baykuşlu Defter: Yeni okul dönemi için erken bir yatırım! Fiyatı: 12,25 TL
İncili Taç: Ben pek taç takmayı sevmem, anneme aldım. Fiyatı: 12,25 TL
Zincirli Toka: Benim gibi sürekli saçınızın toplu olması gereken bir bölümde okuyor/çalışıyor iseniz saç toplamayı daha güzel bir hale getirmek için bu tarz tokalar alabilirsiniz. Fiyatı:12,25 TL
Renkli Şeker Yapışkanlar: Herhangi bir açıklamam yok, tatlılıklarına vurulup aldım. Fiyatı: 4 TL
Deri Saç Bandı: Bir anda saç bandı merakı geldi bana, hadi hayırlısı. Fiyatı: 9,75 TL
(Normal fiyatlar üzerinden %50 indirimli fiyatıdır.)

 Sosyete Pazarı ve H&M;

Yeşil Snood: Sosyete Pazarı'nda gezerken karşımıza çıkan snood tezgahında dakikalarca oyalandık. En son kardeşimin de baskısıyla yeşil rengini aldım. Fiyatı: 5 TL
Siyah Deri Kurdeleli Toka: H&M 'in kıyafet tarzını çok beğenmesem de aksesualarına bayılıyorum. Deri detaylı ürünlere de bayılıyorum. Kurdeleye zaten hepimiz bayılıyoruz. Yani bu tokayı almadan duramazdım. Fiyatı: 8,95 TL
Puantiyeli Kurdeleli Saç Bandı: Saç bandı merakımın bir diğer meyvesi. Puantiyeleri ve kurdelesiyle öylece bana bakarken görünce dayanamadım. Fiyatı: 4,95 TL

 Rossmann, Watsons ve Hediyelerim;

Fuss Wohl Yoğun Bakım Kremi: Tonik arayışım gibi ayak kremi arayışım da sürüyorken Rossmann 'da satılan Fuss Wohl ürünlerinden birini aldım. İstediğim tek şey nemlendirme ve bunun getirisi yumuşaklık. Bakalım isteğimi karşılayabilecek mi? Fiyatı: 3,35 TL
Watsons Yaseminli Islak Mendil: Artık her bitenler yazımda gördüğünüz ıslak mendil. Üçlü fiyatı: 3,25 TL
Rapunzel Secret Saç Bakım Maskesi: Rapunzel Store 'un şartsız koşulsuz iletişim bilgilerini yazan herkese kömür özlü saç maskesi hediyesi oldu. En kısa sürede deneyeceğim.
Essence Ruj On The Catwalk!: Bir çok seveni olmasının aksine Essence markası ile yıldızım bir türlü barışmadı. Parlatıcısını aldım, beğenmedim. Dudak kremini aldım, faciaydi. Krem farını aylarca aradım, bulamadım. En yakın arkadaşım M. de Essence ürünleri ile aramın düzelmesine katkısı olur umuduyla bu ruju almış. Sadece bir kere kullandığım için nemlendirmesi, kalıcılığı hakkında yorum yapamam ama rengini sevdim!

 Oysho ve Pull and Bear;

Hello Kitty'li Bordo Pijama Üstü: Hello Kitty hayranı olmasam da bordo renge bayılıyorum! Oysho 'daki sevimli onlarca ürün içerisinden sadece bu üstü alarak ayrıldım. Fiyatı: 29,95 TL
Bordo Hırka: Daha önce aynı kozmetik ürünü depoladığım oldu. Doğruyu söylemek gerekirse sevdiğim bir çok kozmetik ürününü depolarım. Ama ilk defa bir kıyafeti depoluyorum. Geçen yıl Stradivarius 'dan aldığım bordo hırkayı neredeyse her hafta giydiğim için eskimeye başlamıştı ben de yedek olarak Pull and Bear 'dan bu hırkayı aldım. Bordo renge bayılıyorum demiştim değil mi? Fiyatı: 29,95 TL

 Penti ve Gratis;

Penti Barok 20 DEN Desenli Külotlu Çorap: İnci baskılı, kumral ten rengi çorabı, yazın ne kadar kararsa da kışın peynirleşen bacaklarım için baharda eteklerle giymelik aldım. Fiyatı: 4,48 TL
Penti Çorap: Çok tatlıydı, çok yumuşaktı. Ayağı da sıcacık tutuyor. Fiyatını hatırlamıyorum.
Johnson's Baby Ekstra Hassas Islak Mendil: Yüzümde ve vücudumda kullanmak için aldım. Fiyatını hatırlamıyorum.

 Esse, D&R ve Continiuum;

Cupcake Tablo: Esse 'de görür görmez aşık olduğum tablo. Şansıma o sırada bu üründe indirim vardı. Aldım ve odama astım. Bakıp bakıp dans edesim, şarkı söyleyesim geliyor! Fiyatı: 19,60 TL
Alışverişkolik ve Bebeği Kitap: Bu kocaman alışveriş postunu yapan kişiyi anlatacak daha uygun bir kitap var mı?
Cupcake Yara bandı: Daha önce bu sitede gördüğüm Npw markalı ürünü Continiuum 'da görünce hemen aldım. Fiyatı:15,90

 Cupcake Tabloma daha yakından bakalım;

   Finaller ve bütünlemelerden dolayı alışveriş merkezlerini pek gezemediğim için yukarıda da gördüğünüz gibi acısını çıkardım. Umarım siz de tatilde gönlünüzce eğleniyorsunuzdur. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder