İnceleme: Maybelline Color Tattoo 24HR Gold Pink Krem Far ve Avon Far Fırçası

   Aslında okulda olmam gereken ama havanın çokk soğuk olmasından dolayı kendime tatil yapma izni verdiğim bu günde boş boş oturmamak için sizlere bir yazı hazırladım. Bu aralar biraz tembel bir blogger gibi görünsem de, tüm suç bu havaların! Kat kat giyinmek, buna rağmen hâlâ üşümek, bir de okulların açılmasıyla günde 60 km yol yapmak beni iyice hayattan bezdiriyor. Ben de sonunda ufak bir kaçamak yapıp Gratis Alışverişim - 1 'de aldığım bir üründen bahsedeceğim.

   Far bazı kullanmanıza gerek kalmadan, tek bir ürünle tüm göz kapağınızı boyayabileceğinizi / renklendirebileceğinizi söylesem? Hem de tozuttu, az pigmentliydi derdi olmadan! İsterseniz sert yapılı bir fırçayla veya sadece parmaklarınızla uygulayabileceğiniz...
   İsterseniz eyeliner olarak da kullanabileceğiniz?
   Hatta benim de bazen yaptığım gibi siyah eyelinerınızın üzerinden geçerek, keskin görünümden kurtulabileceğiniz...
   Marifetleri bu kadarla da kalmıyor! Far bazı olarak da kullanılabiliyor ama henüz o şekilde denemeye zaman bulamadım!

   Evet, Maybelline 'in cam kavanozda bulunan Color Tattoo 24HR krem farlarından bahsediyorum!

                          Elimde bulunan rengi 65 - Gold Pink, sedefli metalik altınımsı bir pembe

Gelelim görüşlerime;

Olumlu (+):
-Doğal duruyor.
-Gözleri aydınlık gösteriyor.
-Pigmentasyonu iyi
-Krem formda olduğu için tozutma derdi yok.
-Adından da anlaşıldığı gibi kalıcı.
-Çabucak sabitleniyor.
-Makyajımı temizlerken kolayca çıkıyor
-*Ve benim en sevdiğim kısma gelirsekk; Sür, çık! Evden hızlıca çıkmanız gerekiyorsa parmağınızla tüm göz kapağınıza uygulayın ve biraz da maskara, göz makyajınız bitti bile!

Olumsuz (-):
-Biraz yağlı bir yapıda bu yüzden de yağlı göz kapakları için sürekli kullanıma uygun olmayabilir.
-Özellikle sıcak günlerde çizgilere dolma yapabilir (Yine yağlı göz kapakları için geçerli) Baz kullanarak bu sorunun üstesinden gelinebilir, denemedim
-Elbette 24 saat dayanmıyor.

-Bileğimde duruşu-

   Ben kendi gözümdeki duruşunu fotoğraflayamadım ama yabancı bir bloggerın uygulamasını görmek için şuraya bakabilirsiniz:

   Son olarak uygulamasından bahsedeyim; ben genellikle parmağımla uyguluyorum ama bazen -otobüsü kaçırmamak ya da anne azarı işitmemek için- evden hemen çıkmam gerekebiliyor. Eğer parmağımla uygularsam elimi tekrar yıkamam gerekeceği için fırçayla sürdüğüm zamanlar da oluyor. O yüzden sizi hem uygun fiyatlı hem de kolay uygulama sağlayan bir fırçayla tanıştırmak istiyorum;


   Ta taa! "Avon Göz Farı Fırçası" isimli çift taraflı fırçası. Bir ucu sünger, diğer ucu ise sentetik kıllı. Bizi ilgilendiren kısım sentetik kıllı tarafı. Eğer bu fırça ile toz far uygulamak gibi bir hayaliniz varsa onu bir kenara bırakın, çünkü sert kıllara sahip olduğu için bu konuda çok başarısız ama krem farlar için biçilmiş kaftan. Normal fiyatı  9,90 TL ama sık sık yapılan indirimlerde 4,90 'a alabilirsiniz. Kesinlikle öneririm!

   Ben göz makyajımda pembe tonlarını kullanmaya bayılıyorum, serinin Türkiye 'ye gelen renkleri içerisinde dikkatimi çeken tek renk bu oldu diyebilirim. Ama umarım Pomegranate Punk (mürdüm) ve Barely Branded (ten) renkleri ülkemize gelir yoksa yurtdışından getirteceğim.

   Zevkle yazdığım bir yazının daha sonuna geldik. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder