Bitenler ve Çöpe Gidenler - 6

   Merhaba, Ocak ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünlerin yazısıyla karşınızdayım.Bu ay pek istediğim gibi bir sonuç alamadım. Fotoğraflara ve yorumlarıma geçelim;
Shiffa Home Tatlı Badem Yağı: Saç bakımımın demirbaşlarından. Yenisini en kısa sürede alırım.

Lilibe Kutu Mendil: Bitenler ve Çöpe Gidenler yazılarımda bir ay görünen bir ay görünmeyen ama her daim odamda bulunan kağıt mendiller. Bu sefer Rossmann 'da satılan Lilibe markasını denedim. Tekrar alabilirim.

Yves Rocher Ekspress Göz Makyaj Temizleyicisi: İlk göz makyaj temizleyicim. Hakkındaki açıklayıcı yorumlarım için tık tık.

Eyüp Sabri Tuncer Potion of Love Perfume Jewels: Son yaptığım Eyüp Sabri Tuncer alışverişimde gelen testerların içerisindeydi. Hangisini denesem derken, bunu çektim ve arkasını okumadan açtım! Oysaki arkasında ne de güzel bir şekilde " narenciye, meyve notlarının tatlı ve vanilyalı notlarla muhteşem kombinasyonu sonucu tasarlanan büyüleyici koku " Sağır Sultan bile benim meyve, narenciye kokularını sevmediğimi duydu da ben arkasında ne yazıyor diye çevirip okumadım! Ek olarak tatlı ve vanilyalı notalar diyor. Ay bayılıcam! Sonuç; üzerimde saatlerce geçmeyen bir koku. Evet, çok kalıcı. Çiçek kokusu sevenler arkasına bakmadan kaçmalılarken, meyveli ve şekerli kokuları sevenler kesinlikle denemeliler.

Clean & Clear Siyah Nokta Temizleyici Peeling: Tester kutumu karıştırırken 3-4 yıl önce bi'yerden denemem için verilmiş bu peelingi buldum. Zamanı geçtiği için doğru çöpe.

Minik Şişedeki Koku: Yine aynı tester kutusundan çıkan ne olduğuna dair en ufak fikrim olmayan koku. Heterojen görünümünden dolayı çöpe gidiyor.

Apaks Makyaj Temizleme Pedleri:  Neredeyse her gün makyaj yaptığım halde neden aylardır bir paket Apaks bitiremiyorum sorusunun cevabı şu an karşınızda! Bir paket bitmek üzereyken diğerine geçmişim. O da bitmeden bir üçüncü kullanılmaya başlanmış. Durumu farkedip bitirdim iki tanesini hemen. Çok çok memnunum, stoklamaya devam!

Parodontax Beyazlatıcı Günlük Diş Macunu: Sürekli kullandığım diş macunum. Daha ayrıntılı bilgi için tık tık.


Alix Avien Aseton: Yarım yıldır kullandığım ve sonunda bitirdiğim aseton. Ojelerimi çıkarmak için aseton kullandıkça tırnaklarıma üzüldüğümden pamuğa damla damla koyuyordum. Neyse ki asetonsuz oje çıkarıcımı buldum. Bu yüzden bir daha aseton almam.

Watsons Rose Fragrant Florals El Losyonu: Tarihi geçmesin diye zorla kullandığım, tam gül kokusu değil de, bozuk bir gül yaprağı kokulu el kremi. Losyon kıvamında ve nemlendirmesi orta-vasat bir krem. Daha da yüklenmek istemiyorum, bir daha almayacağım.

Rimmel London Stronger Try Harder: Kıvamı değiştiği; sürümü zorlaştığı için çöpe gidiyor. Yenisi kullanılmaya başlandı. Şu ana kadar tırnak kırılmalarından muzdaripseniz bu ürün hakkında yazdıklarımı okumalısınız.

Classics Professional Oje 23: Oje kullanmaya ilk başladığım yaşlardan beri simli ojelerin yeri bende ayrıdır. Ama bunu pek beğenmedim. Geçen yıllarla birlikte kokusu da insanı kendinden geçirecek kadar kötüleşince...

Pastel Parfümlü Oje Çikolata - Kahve: Pastel bu seriyi ilk çıkardığı zaman hepimiz şişelerin küçük boyutlu olmasından yakınmıştık. Ama şimdi bakıyorum da, sadece 3 kere kullandığım bir ojenin (kahverengi olmasından dolayı) kokusunun değişmesi, yapısının koyulaşması... Yok yok, ben bu seriden başka oje almam.

The Body Shop Absinthe El Bakım Kremi: Bu el kremini The Body Shop 'ın Facebook sayfasında gördüğüm gün almıştım ve uzun süre kullandım. Sonra her hafta el kremi alan biri olarak bu krem arka planda kaldı. Miadını doldurmak üzereyken tekrar kullanmaya başladım. Nemlendirmesi iyi ama uyumadan önce süreyim sabah pamuk gibi ellerle uyanayım derseniz yeterli değil. Ve almadan önce kesinlikle kokusuna bakmalısınız. Bence en güzel yanı "anında" emilmesi. O kadar el kremi kullandım ama böyle hızlı emilme, böyle yağsız doku! Bir daha alır mıyım? Yedeği var!




Nivea Baby Sensitive Newborn Parfümsüz Islak Mendil: Bazen yüzüm bazen vücudum için kullandığım, en ufak bir tahrişe, sivilceye, soruna yol açmayan ıslak mendil. Daha iyisini bulana kadar kesinlikle alırım.

Superdrug Papatyalı Makyaj Temizleme Mendili: Bitirmek için günlük fırça temizliğinde, makyaj hatalarımı düzeltmede kullandım. Watsons 'larda bulunan bu makyaj temizleme mendili hakkındaki yorumlarım için tık.

Essence Me&My Ice Cream Islak Mendil: Essence 'in yaz koleksiyonunu çok cici bulmuş, elim boş standın önünden ayrılmaya gönlüm razı gelmemişti. İçerisinde 15 tane ıslak mendil bulunan vanilya kokulu ve alkollü mendilleri masaları sandalyeleri silerek bitirdim.

Pure Flowers Lavantalı Islak Mendil: Alkol içermediği için aldığım buram buram lavanta kokan mendiller de bu ay bitirdiklerim içerisinde.

   Bir bitenler ve çöpe gidenler yazımın daha sonuna geldim. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın.

2 yorum:

  1. Bende çiçek kokusu severim şekerli kokuları hiç sevmiyorum... Okurken seni o kadar iyi anladım ki :) Bazı mevye kokuları gerçekten çok güzel oluyor ancak ünlü markaların bile şire kokulu parfümleri var. Bende baş ağrısı yapıyor o tarz kokular :/

    YanıtlaSil
  2. Çiçek kokusu seven biriyle karşılaşmak ne güzel. Evet, bazı meyve kokuları hoş olabiliyor ama çoğu bende de baş ağrısına sebep oluyor :/ Yaşasın mis gibi çiçek kokan parfümler !

    YanıtlaSil