Yves Rocher Alışverişim - 1

   Herkese merhaba! Son alışveriş yazımı yazalı kısa bir süre geçmişken, Yves Rocher 'nin online alışverişte kullanabileceğimiz indirim kodunu gördüğümde yaptığım, neredeyse herkesin yararlandığı bir alışverişten bahsedeceğim bugün.

   Aslında Yves Rocher 'nin ürünlerini bir türlü sevemedim, hatta cildime en büyük zararı veren ürün bu markaya ait olduğu için yaptığı indirimlerle beni kendine çekmeyi başaramamıştı. Cildimi sivilce tarlasına çeviren ürün hakkındaki yazımı okumak için tık tık.

   Kargo da ücretsiz olunca merakıma yenilip Yves Rocher 'den ilk defa online alışveriş yaptım. Bakalım neler almışım;

   İçerisinde paraben ve mineral yağ bulunmayan %97 doğal içerikli Monoi de Tahiti Geleneksel Yağını özellikle saçlarımda kullanmak için almaya karar verdim. Henüz kullanmadım ama hafif kokusunu ve cam ambalajda olmasını sevdim.
   Yanında gelen hediyelerden purbleuet göz makyaj temizleyicisini daha önce kullanmış ve hakkındaki yorumlarımı burada yazmıştım. Faturada yazan mandalinalı dudak parlatıcısının yerine vanilyalı dudak kremi geldi, şu an kullandığım çok fazla dudak kremi olduğu için ve bana göre kışa uygun bir kokusu olduğu için bir arkadaşıma vereceğim. Elixir 7.9 gündüz kremi numunesini ise yaşına ve cilt tipine uygun birine vereceğim.
   Monoi de Tahiti yağını kargo paketinden ilk çıkarttığımda yağın içerisinde yüzen beyaz parçacıklar vardı ve arkasındaki açıklamada 24°C den düşük sıcaklıklarda donma görülebileceği yazıyordu. İçerisindeki hindistan cevizi yağından dolayı olduğunu düşünüyorum. Sabah yukarıdaki fotoğrafı çekmeden önce tamamen homojen hale gelmişti. Eğer siz de böyle bir durumla karşılaştıysanız, ürünün bozuk olduğunu düşünmeyin.

   Umarım bu alışveriş "iyi ki yapmışım" dediğim bir alışveriş olur. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder