Makyaj Menüsü - Kasım

 Merhaba!


Ağustos ayında başladığım Makyaj Menüsü yazı dizisinin dördüncü paylaşımı Sonbahar mevsiminin son ayı Kasım sizlerle!


Gerek sabah uyanınca yaşanan ürün seçme zorluğu, gerekse yeni ürünler alınca eskileri bir kenarda unutmanın verdiği mutsuzlukla birkaç senedir her ay kullanacağım makyaj malzemelerini seçiyorum. Seçtiklerimi yani makyaj menümü blogumda paylaşmak ise benim için çok eğlenceli oldu!  


Elbette yazıdaki tüm ürünleri her gün kullanmıyorum; bazen sadece bir göz makyajı, bazense tam teşekküllü bir performans olsa da Kasım ayı için seçtiğim kozmetik ürünleri ve olmazsa olmazlarımı (☆) bu yazıda bulabilirsiniz.


Ve daha önce inceleyip blogda yazılarını paylaştığım ürünler hakkındaki yorumlarımı okumak için ürün adlarına tıklamayı unutmayın.


Gelelim bu ay kullandığım ve aşağıda uygulama sırasıyla yazdığım kozmetik ürünlere





- NYX Bare with Me Tinted Skin Veil Vanilla Nude



- Maybelline Master Contour Stick 01 Light: Her ne kadar açık rengi bir işe yaramasa da, kontür uygulaması için koyu renginin cildimdeki duruşunu seviyorum.



- MAC Sheertone Blushbaby 



- Golden Rose Highlighter Stick 01 Bright Gold: Yüzümün yüksek yerlerine (elmacık kemikleri, burun ucu gibi) uyguladıktan sonra parmaklarımla dağıtıyorum. Sim sim değil doğal ışıltılı duruyor ki benim gibi aydınlatıcısı ayın yüzeyinden yansısın istemeyenler için biçilmiş kaftan. Evladiyelik bir hacmi olduğunu da söylemeliyim.



- Bourjois 123 Perfect CC Eye Cream 22 Light Beige



Yves Saint Laurent Souffle D'éclat Toz Pudra ☆



- Chanel Illusion d'Ombre 83 Illusoire : Soğuk alt tonlu, mor - taupe renginde bir krem far. Chanel 'in kalitesi zaten belli, bir de bu krem far serisi ef-sa-ne! Daha önce 82 Emerveille rengini kullanıp bitirmiştim. 83 Illusoire ise sonbahar - kış makyajları için harika bir renk! Tam bir sür - çık farı ancak yine de epey uğraşılmış makyaj görüntüsü sunuyor. Daha ne olsun?!



Sephora Colorful Shadow & Liner Matte Waterproof 35 Café Au Lait 



- NYX Super Skinny Eye Marker: Aynı markanın Epic Ink Liner 'ını kullanıp çok memnun kalmıştım ve son NYX alışverişimde bu ürüne bir şans vermek istedim. Henüz sayılı kullanmış olsam da istenilen incelikte uygulama kolaylığı sunmasını beğendim.



- Flormar Style Matic Eyeliner S10: Asansörlü ambalajı ile uygulama kolaylığı sunan koyu füme renkli göz kalemi. Benim için bir MAC Slate değil ama yine de rengi, kremsi yapısına rağmen kabul edilebilir akması ile severek kullanıyorum.



-Too Faced Better than Sex Mascara ☆: Bunca yıl elliden fazla maskara denedim ancak bunun kadar hiçbirini sevemedim. Hayatıma tek bir maskara ile devam edecek olsaydım Too Faced Better than Sex kesinlikle o ürün olurdu.



- Maybelline Brow Precise Fiber Filler Deep Brown: Bu ürünü hiç ama hiç sevmedim. Kaşı tarama, doldurmak ve sabitleme işlerini aynı anda yapıyor olsa da miktarını ayarlamak çok zor ve ne kadar dikkatli kullanırsam kullanayım hep doğal olmayan "instagramvari" kaşlarla kalakaldım. Elden çıkaracağım.



- MAC Cremesheen Creme In Your Coffee: Pembe alt tonlu sütlü kahve renkte kremsi bir ruj. Her makyaja yakıştırıyorum.



OJELER



- Sally Hansen Complete Salon Manicure 660 Pat on The Black: Kalın, yoğun kıllara sahip fırçası ile uygulaması kolay siyaha çalan koyu patlıcan rengi. Sonbahar / kış için ideal bir renk! Jel bitişli, iki katta tamamen opak ve 14,7 mL hacmi ile uzun süre bitmeyecek güzel bir oje.



- Hema Special Effect 63 Chameleon Copper: Yeşil altın - bakır yansımaları olan metalik bitişli bir oje. Tam opak görüntü için 3 kat uygulayarak kullanıyorum. Metalik ojelerden en büyük farkı, kalıcılığının 3-4 gün sürüyor olması. Markanın ojelerini genellikle çok başarılı buluyorum. Ayrıca bu renk, Chanel Peridot 'nun başarılı bir muadili.



- Golden Rose Paris 71: İki katta tamamen opak olan uygun fiyatlı siyah oje. Genelde tırnaklarda siyahı tek başına fazla sert bulsam da alttaki ojeyle güzel bir uyum yakalıyorlar.



- Koton Nail Polish 101: Hatırlarsınız, bir dönem yüzük parmağına nail art yapmak çok modaydı. Ben de Koton 'un bu gold flakes ojesini, siyah oje kullandığım günlerde yüzük parmağıma uyguluyorum. Siyahın ciddi duruşunu kırıyor. Bu tarz parçalı ojelerin belki de en büyük sorunu homojen uygulama zorluğu olsa da Koton bu sorunu güzelce ortadan kaldırmış; hâlâ satılıyorsa kesinlikle öneririm.



Ayrıca baz olarak Beaulis Resist It, üst cila olarak Kalyon Oje Koruyucu Renk Canlandırıcı ve ağdalaşmış ojelerin yapısını açmak için Kalyon Oje İnceltici de kullandığım yardımcı tırnak ürünlerinden.

   İçlerinden sizlerin de kullandığı ürünler var mı? Varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

4 yorum:

  1. Mac allığın rengine bayılıyorum bende

    YanıtlaSil
  2. NYX Bare With Me'yi beğenmene çook sevindim. Benim de cilt tonuma tam uyması en sevdiğim özelliği olmuştu. Cildimi iyi nemlendirmişsem, özellikle kış dönemi asidik tonik de kullandığımdan yok gibi, pürüzsüz, harika duruyor! İndirim döneminde yedekledim ben de :)

    Bu yazı dizisini çok seviyorum, önümüzdeki ayları da merakla bekliyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin paylaşımın olmasa almaktan vazgeçmek üzereydim! Sonbahar - kış mevsimlerinde cildim kuruduğu için sabah akşam nem bombası ürünler kullanıyorum; bu yüzden de pürüzsüz duruyor belki de. Çook teşekkürler, ben de yazmayı çok sevdim aylık kullandıklarımı :)

      Sil