Bitenler ve Çöpe Gidenler - 86

Merhaba!

Bugün sizlerle Kasım ayında bitirdiğim ve çöpe gönderdiğim ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum!




Garnier Kağıt Göz Maskesi Hindistan Cevizi Suyu ve Hyaluronik Asit: Şekli nedeniyle göz çevresine düzgünce yerleştirmekte zorlandım. Denemek için indirimde almıştım ancak gereksiz bir ürün olmuş.


Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel: Sonbahar & yaz aylarında gündüz nemlendirici olarak kullandığım hafif yapılı ve ne yazık ki bol silikonlu bir jel. Yaptığım bir alışverişle hediye geldiği için kullandım, normalde silikondan kaçınıyorum.




Bee Beauty Mini Matte Lipstick 04: Hakkındaki yorumlarımı ve swatchlarını görmek için ürün adına tıklayabilirsiniz.


Too Faced Better than Sex Mascara: Onlarca maskara denedim ancak bu ürün kadar hiçbirini sevemedim. Hayatıma tek bir maskara ile devam edecek olsaydım Too Faced Better than Sex kesinlikle o ürün olurdu. Yedekleri var.


Nars Velvet Matte Lip Pencil Dolce Vita: "My lips but better" rujlar içerisinde en sevdiklerimden. Mat olduğu hâlde dudağı kurutmamasını da ayrıca seviyorum. Yeniden alırım.



Victoria's Secret Heavenly EDP: Favori sonbahar parfümüm hakkındaki düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.


Dove Original Dodorant 0% Aluminiumsalze: Klasik Dove kokusunu çok seven biri olarak Hamburg Rossmann 'da alüminyumsuz Dove deodorant görünce tam beş tane almıştım, ne yazık ki dördüncüsü de bitti. Mis gibi kokuyor, koruyuculuğu da başarılı! Yenisi açıldı bile.


Wella Wellaflex Saç Spreyi Volume 4: Tutuşu gün boyu süren ve buna rağmen saçı doğallıktan uzaklaştırmayan güzel bir saç spreyi. Erkek kardeşimle birlikte kullanarak bitirdik ve kendisi anında yenisini aldı.




Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu: Pompalı ambalajı, başarılı nemlendirmesi, çabucak emilmesi ve mis gibi kokusu ile ofis masamın vazgeçilmezlerinden. Yenisini açtım bile.


Piz Buin Ultra Light Hydrating Sun Spray 30 SPF: Bu güzel ürün hakkındaki yorumlarıma ürün adından ulaşabilirsiniz. Hâlâ satılıyorsa önümüzdeki yaz yeniden alırım!




Curaprox Diş Fırçası ve Parodontax Günlük Florürlü Diş Macunu Beyazlatıcı: Ağız ve diş bakımında severek kullandığım ürünlerden.


   Benim Kasım ayında bitirdiklerim bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!


4 yorum:

  1. Too Faced Better Than Sex maskarayı çok merak ediyorum, sanırım tam benim maskaradan beklentilerime uyabilecek bir ürün. Küçük boyu da gayet uzun süre gidiyormuş, bir indirimde denk gelirsem denemek isterim. Dove ürünlerinin kokularına bayılan biri olarak bu alüminyumsuz deodorantlar neden ülkemize gelmiyor merak ediyorum :( Yenilerini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora 'da 2. ürüne %50 indirim kampanyası vardı, henüz bitmediyse değerlendirebilirsin Too Faced Better than Sex için. Dove 'un klasik kokusunu ben de çok seviyorum, kesinlikle alüminyumsuz çeşidinin de gelmesi gerekiyor... Teşekkürler :)

      Sil
  2. Maskara önerilerine ihtiyacım var bana öneride bulunailirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Too Faced Better than Sex 'ten ben çok memnunum, ne kullandıysam bu maskaradan aldığım etkiyi alamadım. Daha doğal makyajlar içinse Clinique High Impact 'e bakabilirsiniz.

      Sil