Bitenler ve Çöpe Gidenler - 94

    Temmuz ayının biten ve çöpe giden ürünleri ile merhaba! 31 gün için 31 ürün içeren bu yazıda pek çok farklı kategoriden irili ufaklı ürünler bittiğini görebilirsiniz.


   Yazıya geçmeden önce sizlerle blogumdaki ilk bitenler ve çöpe gidenler yazısını paylaşmak ve biraz nostalji yaşamak istiyorum. Sadece 7 üründen oluşan alttaki yazı Temmuz 2013 ürünlerini içeriyor; 

Bitenler Ve Çöpe Gidenler - 1


   Gelelim son bitirdiklerime!



Cilt Bakımı - Nemlendirici




1. Avene YstheAl Anti-wrinkle Emulsion: Ciltte belli olmasa da kendinden hafif renkli, hafif yapılı bir nemlendirici. Gündüz cilt bakım rutinimde düzenli kullandığım hâlde pek bir etkisini göremedim. Karma ciltlere uygun olabilir.


2. Embryolisse Lait-Creme Concentre: Fransa'nın en meşhur cilt bakım ürünlerinden biri; gerek modellere yapılan makyajlarda sıkça kullanılmasıyla, gerekse uygun fiyatı ile henüz marka Sephora Türkiye 'de yerini almadan önce edinmek için büyük bir istek duymuştum. İçerdiği balmumu ile ciltte ince bir film etkisi yaratan ve mineral yağlar makyaj bazı etkisi yaratan, lilyum kokusu ile pek çok kişinin gönlünü çalan bu ürünün neden böyle bir popüleriteye sahip olduğunu anlayabiliyorum. Nitekim ben de gündüzleri makyaj altına kullanarak bitirdim ancak cilt bakım ürünlerinde mineral yağdan kaçınmaya çalıştığım için yeniden almam.


3. Avene Dry Touch Reflexe Solaire SPF 50: Kimyasal filtre içeren; orta-yoğun yapılı ve suya dayanıklı bir güneş kremi. 30 mL boyu ile tam çantaya atıp çıkmalık. Annemle birlikte kullanarak bitirdik ancak daha ince yapılı güneş kremlerini tercih ediyorum.


4. Estee Lauder Advanced Night Repair Eye: Estee Lauder ve Clinique gibi markaların pek çok cilt bakım ürünü gereğinden fazla silikon ihtiva ediyor. Gece cilt bakımında zorlayarak bitirdim ancak kesinlikle bana göre değil 



Cilt Bakımı - Temizleyici



5. La Roche Posay Innovation Toleriane Caring Wash: Hassas ciltlere özel üretilmiş, kremsi yapıda ve köpürmeyen bir yüz temizleme ürünü. Cildimdeki fazla yağı ve krem kalıntılarını temizlemek için gündüzleri kullanıyordum. Yeniden alabilirim.


6. Caudalie Instant Detox Mask: Kuru ve normal cilde sahip olanların da severek kullanabileceği pembe kil maskesi. İçerdiği lavanta yağının kokusu ürünün kapağı açılırken geliyor, bu nedenle lavanta yağına alerjik reaksiyon gösteren ciltlerin uzak durması gerekiyor.


7. Gülsha Ultimate Rosewater: Ürün hakkında paylaştığım incelemeyi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.



Cilt Bakımı - Sample



8. Chanel Le Lift Creme Riche: Bu kremi rosecea'lı bir cilde sahip olan annem kullandı. Genelde kullandığı her ürün cildinde yanma ve kızarmaya neden olsa da cildi bu krem ile iyi anlaştı. Nemlendirmesini yetersiz bulduğumuz için tam boyunu almayacağız gibi duruyor.


9. Bepanthol Cilt Bakım Kremi: Acil nem takviyesi gereken durumlarda kullanabilmek için makyaj çantamda tutuyordum. Evde büyük boyu her daim mevcut.


10. Lavera Illuminating Eye Cream: İnce krem yapılı, inci parlaklığında ışıltılara sahip gündüz göz çevresi kremi. İçeriği temiz, kafein ve kahve çekirdeği yağı gibi güzel bileşenlere sahip ancak nemlendirme özelliği sıradan; bu nedenle göz altı koyulukları ile uğraşan genç göz çevresi için uygun bir ürün. Sanıyorum ki artık ülkemizde satılmıyor.


11. Village 11 Factory Moisture Eye Cream: Bir diğer ince yapılı göz çevresi kremi daha. Elimde bir testerı daha var, onu da kullandıktan sonra net yorumlarımı yapabilirim.


12. Solante Tele Rubor SPF 50+: Roza hastası anneme cilt doktorunun önerdiği güneş kremi. Ayrıca annemde güneş alerjisi de olduğu için uzun süre güneşte duramıyor; bu nedenle tam boyunu almadan önce denemek için sample edinmemiz iyi oldu. Yapısı çok yoğun olduğu için emilmesi neredeyse imkansız; ancak güneşten tamamen koruduğunu da söylemeliyim. Bilemiyorum; belki bir tatil öncesi anneme alabiliriz.


13. Bioderma Photoderm AR SPF 50+ Tinted Cream: Ciltte hafif renk eşitliği sağlayan ve yüksek güneş koruması ile deneme boyunu severek kullandığım renkli güneş kremi. Tam boyunu almak için biraz araştırdığımda uzun süreli kullanımda iltihaplı sivilce oluşumu yaşayan kişilerin yorumlarına denk geldim. Bu nedenle almaktan çekindim diyebilirim.



Makyaj Malzemeleri



14. MAC Prep + Prime Fix+: Hakkındaki düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.


15. L.O.V. Lovlicious Caring Volume Gloss 180 Forbidden Cassis: Marka hakkında pek fikrim olmasa da rengine dayanamayıp aldığım yoğun yapılı ve neredeyse opak bitişli dudak parlatıcısı. Maskeler nedeniyle kullanamadığım için çöpe gidiyor.


16. Bee Beauty Mini Matte Lipstick 06: Hakkındaki düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz.


17. Beauty Blender Original: Benim için ten makyajının vazgeçilmezlerinden biri. Hijyenik sebeplerden ötürü yırtılma ya da küflenme olmasa da, 3 ayda bir değiştirmeyi tercih ediyorum. Yenisini kullanmaya başladım bile.



Saç & Vücut Bakımı



18. Batiste Kuru Şampuan Bare: Batiste kuru şampuanlar hakkındaki ayrıntılı yazıma ürün adından ulaşabilirsiniz.


19. Love Beauty and Planet Şampuan Argan Yağı & Lavanta: Güzel kokan, artısı ya da eksisi olmayan bir şampuan. Bitince yenisini açtım; uzun vadede etkilerini gözlemleyebileceğim.


20. Thalia  Pirinç Sabunu: Marka ilk patladığında aldığım, vücudumda kullanarak bitirdiğim; geride gıcır gıcır bir his bırakan ve olumlu bir etkisini görmediğim üründü. Yeniden almam.


21. Bioderma Atoderm Intensive Baume: Yoğun yapısı nedeniyle yüzümde değil ancak vücudumda severek kullandım. Yeniden almayı düşünmüyorum.



El & Tırnak Bakımı



22. Kamill Hand & Nagelcreme Classic: Papatya ekstreli, yoğun yapısına rağmen hızlı emilen, yapış yapış bir his bırakmayan ancak hafif de olsa filmle kaplanmış hissi veren el kremi. Az bir miktarı bile yettiği için uzun süre kullanıldı.


23. Kalyon Nail Protective Hardener: Baz olarak ojelerin altına kullanarak bitirdim. Mükemmel bir ürün değil ancak denk geldikçe alabilirim.


24. Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream: Tırnak etlerini güzelce yumuşatan, yoğun yapılı, limon kokulu bir kütikül kremi. Şu an fiyat / performans açısından daha başarılı bir ürünü kullandığım için bu ürüne geri dönmem. 



Ağız Bakımı



25. Listerine Advanced White Ağız Bakım Suyu: Hakkındaki eski düşüncelerimi ürün adına tıklayarak okuyabilirsiniz. Hassas diş etlerine sahip olduğum için seyrek kullanıyorum.


26. Signal White Now Extra Fresh Diş Macunu: Erkek kardeşimin severek kullandığı ancak annemin kabusu hâline gelen mavi diş macunu. Bu ürünü satarken yanında lavabo temizleyici de vermeleri gerektiğine inanıyorum. Umarım bir daha almaz.


27. Parodontax Beyazlatıcı Diş Macunu: Ürün adına tıklayarak diş macunu hakkındaki düşüncelerimi okuyabilirsiniz.



Yardımcı Ürünler



28. Gillette Venüs Comfort Glide Olay: Evde hep bir tane bulundurduğum Gillette markalı jiletlerden Olay çeşidi şu ana kadar kullandıklarım içerisinde en beğenmediğim oldu. Epey büyük olan entegre jel sabun barları nedeniyle ürün hantallaşmış ve kullanımı zorlaşmış. Başka çeşitlerini alırım.


29. Sniff The Original Desenli Kağıt Mendil: Dudak desenleri ile makyaj çantamda bulundurmaktan hoşlandığım bir üründü. Ancak baskılı olması ve yüksek fiyatı nedeniyle yeniden almam.


30. Benri Islak Cep Mendili: Çantamda her zaman bulundurduklarımdan, kokusundan sıkıldığım için yedekleri bitince başka markalara bakabilirim.


31. Rulopal Tekçek Kağıt Mendil: Evde kullanımda Selpak kağıt mendilleri sert bulduğum için arayıştaydım ve bu ürünle karşılaştım. Maylo Puf Mendil'e muadil, ikisini de alabilirim.



   Benim Temmuz ayında bitirdiklerim bu şekildeydi. Bir sonraki yazıya kadar kendinize cici bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder